9 oktober 2011

Gezellig...


Voor wie wil weten hoe het gaat? Heel goed, ik heb al drie mensen van woonadvies  mogen voorzien!  Ontzettend leuk!! Heel verschillend qua inrichting maar boeiend om je in de bewoners te verplaatsen. En spannend want sommige meubels/dingen moeten voor het mooie weg en dat móet je toch maar zeggen.Ik hoop ook nog metamorfoses te plaatsen, al willen mensen liever niet meer aan de oude situatie herinnerd worden. Moet wel zeggen dat er meer tijd in gaat zitten dan het lijkt want je gaat thuis weer linkjes en plaatjes zoeken enz. Nou ja ik kan het toch niet laten...



Dit leuke tafeltje had ik pas op MP, dotje hè?


Spiegel was eerst lelijk goud zie m'n voor/na album

Verder zou ik zeggen...vergeet niet te genieten van de heerlijke herfst en alles wat daarbij hoort...


Groetjes Petra

20 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat gaaf dat je je al heerlijk hebt mogen uitleven met woonadviezen! Het is inderdaad de kunst om je goed in de klant te kunnen verplaatsen en er niet jouw eigen huis van te maken! Ben wel benieuwd naar voor en na foto's!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Stina zei

wns je een fijne avond, heerlijk binnen met de kaarsjes aan.

liefs Stina

lia zei

Hé, ik zat me al helemaal te verheugen toen ik zag dat je een post geplaatst had. Zijn het maar twee foto's....
Je snapt dat ik meer wil zien hé haha....
En ik had gewoon niet anders verwacht dan dat het goed ging. En het ziet er trouwens gezellig uit.

Liefs Lia

Haikey love of living zei

JA, ondanks het regenachtige weer zit ik hier gezellig met kaarsjes te genieten van jou mooie foto's

fijne avond!
Haikey

wonen met brocante zei

Wat leuk dat het goed loopt met je woonadviezen! En vandaag is het echt "genieten" van de herfst met z'n wind en regen. Groetjes Peggy

Kom Achterom zei

Dit is zeker een plaatje van een tafeltje!! de rest heeft ook een heerlijk sfeertje hoor!
Fijne week
Yolanda

It's me zei

Heee hoi !! fijn dat het goed gaat.....dat tafeltje heb ik ook van de eerste foto en sie stoel ook hihihih....ben je bij ons geweest???...die spiegel !!!!!!!!!!!! wowwwwwwwwwwwwwww...liefs van mij...xxx..

Martine zei

hoi petra, leuk dat je er weer bent. Ik was zo benieuwd hoe het met jou en je interieuradviezen gaat. Wat mooi dat je er al druk mee bezig bent. Wat een leuk tafeltje heb je weer gescoord, gaaf zeg. Ik ben zelf ook druk op zoek naar zo'n rond tafeltje, maar tot nu toe nog weinig succes.



groetjes en een leuke werkweek,
Martine

Mayflower zei

Wat heerlijk dat het zo goed gaat met de woonadviezen Petra. En wat heb je een prachtig tafeltje op de kop getikt, ik ben er helemaal weg van.
Ook je spiegel is prachtig geworden.
Geniet van de nieuwe week.
Lieve groet, Mea

Willy zei

Hej Petra, fijn om te weten dat het zo goed gaat met de woonadviezen.
Het tafeltje vind ik mooi, maar de stoel ook.
Fijne week, lieve groet

Anoniem zei

Hoi Petra,

Leuk dat je weer eens langs kwam.
Je tafeltje is leuk, en die stoel staat bij ons ook!! Is dat in jou huis?

Leuk zeg!Fijn dat het goed goed met je adviezen!!

Fjne week.

Groetjes Thea ♥

Petra zei

Heej wat leuk om weer wat van je te lezen! Ik heb je wel gemist hoor....
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat!
Je tafeltje is prachtig...net als die op de andere foto trouwens.

Liefs van Petra

Room Seventeen zei

Leuk dat je zo lekker druk bent met het advieswerk. Best pittig hé? Je moet veel nadenken, uitzoeken, en je helemaal inleven in de klant.
Gaaf tafeltje heb je op MP gevonden!

Lilie's Home zei

Wat een mooi en warm interieur heb je. Ik ben vanaf nu volger van jouw blog. Wil je ook een kijkje nemen op mijn nieuwe blog? lielieshome.blogspot.com

Groetjes,
Lizet

Le Style zei

Soms kom je toch mooie, interessante blogs tegen. Dit is er weer zo één;-)!
Wat een mooie sfeervolle plaatjes en wat leuk dat jij woonadvies geeft.....
Ga je graag volgen, dus tot blogziens;-)
Je bent van harte welkom voor een bezoekje bij 'Le Style'.
Een fijne dag verder.

Hartelijke groet,
Harriëtte

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat een geweldige spiegel. Zo sfeervol, mooi opgeknapt.
groetjes, Nicole

Astrid zei

Ik ben net begonnen met bloggen en kom via via hier lezen. Mooi blog en wat leuk dat je ook adviezen geeft. Het huis en de tuin zien er prachtig uit!
Ik ga je blok volgen! Tot blogziens!
Groet,
Kiki

Claudia Leertouwer zei

Wat heb je een mooie nieuwe header, prachtig en heel sfeervol. Ben wel een beetje benieuwd naar de voor- en na foto's, maar dat zul je begrijpen!

Ik had eigenlijk veel meer van zulke reacties als jou verwacht op mijn voor- en na foto. Zo zie je maar weer!

Beertje Zonn zei

Wat een mooie blog heb je!
Ik wilde je ook nog bedanken voor het berichtje op Willy blog!
Beren groetjes van,

Beertje Zonn

Unknown zei

hoi

via via kwam ik bij jou terecht en mijn complimenten, je hebt een heel mooi Blog gemaakt!! Ik ga je volgen en misschien vind je het leuk om eens bij mij te komen gluren...
Liefs, Debby van Happy Living

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails